Obserwatorzy

wtorek, 8 listopada 2011

Jesienne porządki

Wczoraj przekopując się przez różne graty w naszym garażu stwierdziliśmy z M.  że najwyższy czas niektórym z nich powiedzieć wreszcie " GOODBYE" :) A ponieważ co się odwlecze to nie uciecze postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i od razu zamieścić stosowne ogłoszenia na kilku portalach internetowych. Jedną z tych staroci był  - jak ja to mówię - mój panieński telewizor który był niewiele ode mnie młodszy :) Jeszcze niecałe pół roku temu stał na stoliku w salonie i oglądaliśmy go z M. Poddawaliśmy w wątpliwość że ktokolwiek go zechce i w ogłoszeniu napisałam że oddam go za darmo. Moje zdziwienie było ogromne gdy kilka sekund po  tym jak tekst ogłoszenia ukazał się na stronie internetowej rozdzwoniła mi się komórka. Zainteresowanie ogromne! Oczywiście kto pierwszy ten lepszy i każdy następny rozmówca był wielce zawiedziony że nie udało mu się upolować zdobyczy :) Life is brutal :) A dziś ciąg dalszy, zostało jeszcze kilka zbędnych przedmiotów i mam cichą nadzieję że pójdzie tak samo dobrze jak z telewizorem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...