Obserwatorzy

poniedziałek, 26 września 2011

Już niedługo, coraz bliżej, już za chwilę... :)

Tak o maturze śpiewały Czerwone Gitary, ale ja nie o tym chcę dziś napisać. Dla mnie już niedługo, coraz bliżej  bo już w środę upragniona podróż poślubna :) Wyruszamy z M do Turcji. Chcieliśmy od dawna zobaczyć ten kraj i już niedługo nasze marzenia się spełnią. Lecimy na dwa tygodnie - w pierwszym będziemy bardzo aktywnie zwiedzać przeróżne wspaniałe tamtejsze zabytki , w drugim natomiast będziemy się byczyć na najpiękniejszej Plaży Kleopatry :) ( czy najpiękniejsza to się okaże - mam nadzieję). Dziś spakowaliśmy wstępnie nasze walizki. Początkowo miała być jedna ale okazało się ze nie wystarczy więc jadą dwie :) W końcu 2 tygodnie to kupa czasu trzeba wziąć sporo rzeczy (przynajmniej ja biorę sporo a M się śmieje że nie zdążę wszystkiego założyć... zdąże, zdąże, kobieta potrafi :)) Brakuje mi tylko jakiegoś kapelusza, czapki od słońca, ogólnie rzecz biorąc czegokolwiek co ochroniłoby mnie przed palącym słońcem (choć liczę na to, że w październiku w Turcji nie będzie już wielkich upałów. Podobno temperatura tam w tym okresie  wynosi około 25 do 30 stopni więc uważam, że do zniesienia. Mam tylko nadzieję, że moja komórka tam zadziała i będę mogła skorzystać z dostępu do internetu gdzieś w tak zwanym międzyczasie bo bez tego ani rusz :)
A tak na marginesie - odwiedziłam ostatnio kilka blogów i w wielu z nich znalazłam posty o tematyce jesiennej. Kurcze, ja nie zauważyłam jakoś tej jesieni jeszcze i te posty dały mi do myślenia. Przecież co roku zbierałam kasztany, robiłam kompozycje z kolorowych liści drzew itp itd a teraz ? Co się stało w tym roku? Jedynym jesiennym akcentem w tym roku było u mnie robienie przetworów. Ale w moim mieszkaniu nie ma nawet pół jesiennego akcentu. Zastanawiałam się nad tym i wytłumaczyłam sobie to brakiem czasu ( a może  to nadmiar wolnego??) - no ale wiele osób jest zabieganych a mimo to ... ech... nieważne. Muszę to nadrobić... Tylko kiedy, za chwilę (tzn w środę) wyjeżdżam na dwa tygodnie, jak wrócę to już trzeba będzie myśleć nad akcentem zimowym ... i tak w kółko...ech...jakieś spore opóźnienie mam w tym roku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...