Obserwatorzy

poniedziałek, 24 października 2011

Przygotowania czas zacząć :)

Poniedziałek, całkiem dobry dzień żeby zacząć coś nowego. Już od dawna przygotowujemy się psychicznie z mężem do tego aby zostać rodzicami i kilka tygodni temu postanowiliśmy nasze plany wdrożyć w życie. Staramy się o dzidziusia i zaczynam bardzo poważnie przygotowywać się do tego faktu , że zupełnie niespodziewanie może się on pojawić w naszym życiu - czego oboje bardzo pragniemy. Ja dziś zaczynam swoją przygodę z nowym dla mnie suplementem diety. Mianowicie mam na myśli witaminki, które jak twierdzi mój ginekolog dobrze zażywać kiedy planuje się ciążę. Ten specyfik to  Femibion Natal 1 przeznaczony właśnie dla wszystkich kobiet które planują ciążę lub już są w ciąży jednak nie później niż w 12 tygodniu. 



Kiedyś te tabletki były znane pod nazwą Feminatal  MetaFolin ale generalnie skład pozostał bez zmian. Cena tego leku to około 30 zł za 30 tabletek. Hmmm... jak dla mnie sporo biorąc pod uwagę fakt że będę je brać przynajmniej kilka miesięcy. Postaram się poszukać jakiegoś tańszego zamiennika - z pewnością coś się znajdzie.

2 komentarze:

  1. Wiolu, propnuję po prostu kwas foliowy Puritan's Pride - 250 szt za ok 20 zł:) Dla kobiet planujących ciążę i do 12 tyg ciązy:) Ja brałam w jednej i drugiej ciąży, chwalę sobie, a nie warto przepłacać:) Możesz po przeczytaniu skasować komentarz, zebym nie była posądzona o reklamę:)
    Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kasuję dobrych rad, wręcz przeciwnie bardzo dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...