Obserwatorzy

poniedziałek, 4 września 2017

Fotoksiążka Saal-Digital - recenzja

Dzięki uprzejmości firmy Saal-Digital miałam możliwość przetestować wspaniały produkt. Jestem z niego bardzo zadowolona, a w tekście poniżej napiszę dlaczego.

Saal-Digital to wiodący europejski producent fotoproduktów. Należą do nich m.in. fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy oraz fotoprezenty. Otrzymałam od nich kupon o wartości 150zł w ramach którego mogłam stworzyć swoją jedyną i niepowtarzalną fotoksiążkę w której ukrywają się moje wspomnienia.  Bardzo ucieszył mnie ten fakt i od razu przystąpiłam do projektowania.

Ja wybrałam fotoksiążkę o wymiarach 19x19, z matową okładką bez watowania, kod kreskowy-standard, matowe strony wewnętrzne, ilość stron 26.

Zaprojektowanie fotoksiążki jest dziecinnie proste dzięki aplikacji, która jest do pobrania na stronie Saal-Digital. Dzięki temu nie trzeba się martwić o ściągnięcie z sieci jakiegoś edytora zdjęć. Program ten daje wiele możliwości i możemy stworzyć na prawdę taką fotoksiążkę , jaką tylko wymyślimy. W pierwszym kroku należy należy wybrać dokładnie jaki produkt chcemy otrzymać, jaki rodzaj okładki, jakie wnętrze ma posiadać, w drugim kroku wgrywamy zdjęcia a w trzecim - to zależy ile mamy czasu. Jeśli nie możemy poświęcić dłuższej chwili na dłuższą pracę z programem i samodzielne rozlokowanie zdjęć to mamy możliwość skorzystania z gotowych szablonów i wtedy zostawiamy całą robotę aplikacji  która robi to za nas. Jeśli jednak mamy czas, jesteśmy kreatywni i chcemy zrealizować sój autorski projekt na fotoksiążkę to projektujemy sami. Ja nie korzystałam z szablonów, postawiłam na swoją intuicję i taki rozkład zdjęć aby był jak najbardziej prosty. Przeważnie jedno zdjęcie na jednej stronie. Potem aplikacja przenosi nas do zakładki w której podajemy adres dostawy, sprawdzamy jeszcze raz czy się wszystko zgadza, wybieramy formę płatności i wpisujemy ewentualne kody zniżkowe ( u mnie kod pokrył całość kosztów czyli fotoobraz wraz z kosztami wysyłki) i zamawiamy. Aplikacja bardzo przyjemna w użyciu, bardzo intuicyjna i z pewnością laik z sobie z nią poradzi. Aplikację oceniam na 10/10.

Od razu muszę napisać coś, co mnie bardzo zaskoczyło, a mianowicie tempo jakie ma Saal-Digital w produkcji swoich produktów. Kolejnego dnia po złożeniu zamówienia miałam na mailu potwierdzenie, że moje zamówienie zostało zrealizowane i jest przygotowywane do wysyłki. Po trzech dniach fotoksiążka była już u mnie. Niesamowite, za takie tempo dostawy daje 10/10. 

Skoro już o wysyłce mowa to muszę tutaj zaznaczyć, że fotoksiążka była bardzo solidnie zapakowana. Owinięta gąbczastą folią, włożona w bardzo sztywną tekturową kopertę. Podczas transportu nic nie miało sie prawa stać z produktem, i oczywiście otrzymałam go w stanie idealnym, bez żadnych uszkodzeń wynikających z transportu. To jest super. Za przygotowanie do transportu 10/10.

Pomyślałam sobie , że skoro tak szybko przesyłka znalazła się w moim domu to może jakość będzie nie taka jakbym sobie tego życzyła. Nic bardziej mylnego. Zdjęcia pięknie się prezentują na kartach książki, rozdzielczość nie pozostawia nic do życzenia, jakość papieru najwyższa. Karty książki są sztywne, nie łamią się, nie zaginają i są bardzo trwałe. Matowe strony sprawiają że nie widać odcisków palców. i to co mnie jeszcze urzekło to płaskie łączenie stron bez zagięcia na środku. Dzięki temu zdjęcie które jest na dwóch sąsiadujących stronach wygląda cudownie i nie ma brzydkiego załamania przez środek.  Absolutnie 10/10 za wykonanie! Totalne zaskoczenie. Trzymając ten produkt w rękach czuje się, że mamy do czynienia z produktem o wysokiej jakości. 


Jestem bardzo zadowolona, produkt mnie totalnie zaskoczył swoją jakością i z pewnością będziemy z duma pokazywać go naszym znajomym i rodzinie. Gorąco polecam. Ja z pewnością skorzystam jeszcze z usług Saal-Digital aby stworzyć niepowtarzalną fotoksiążkę, fotoobraz czy fotozeszyt dla siebie i dla moich bliskich. 
Ogólna ocena 10/10. Nie może być inaczej. 

UWAGA!! RABAT "Na dobry początek" 

Firma Saal-Digital dla swoich nowych klientów proponuje rabat w wysokości 75 zł do jednorazowego wykorzystania na stworzenie fotoksiążki. Więcej informacji na temat kodu rabatowego oraz fotoksiążek znajduje się pod linkiem --->

2 komentarze:

  1. A tak mi się marzy ta fotoksiążka, już nawet jakieś próby podejścia do niej poczyniłam, jakieś zdjęcia wybrałam, ale ciągle coś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że fotoksiążka może być wspaniałym prezentem dla bliskiej nam osoby. Ja bardzo chętnie bym przygarnęła taki, bo warto gromadzić przyjemne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...