Obserwatorzy

wtorek, 26 września 2017

Le Petit Marseillais dla mojego Mężczyzny - Kampania Ambasadorska #poczujmeskanature #ambasadorkalpm

Źródło: http://www.le-petit-marseillais.pl/
Jakiś czas temu Portal Ambasadorek Le Petit Marseillais ogłosił, że poszukuje chętnych osób do kampanii ambasadorskiej żeli pod prysznic dla mężczyzn. Nie zastanawiając się długo zgłosiłam się z nadzieją że zostanę wybrana i tak też się stało. Bardzo się ucieszyłam kiedy otrzymałam maila potwierdzającego moje uczestnictwo w tej kampanii a szczęście było podwójne bo później cieszył się też mój mąż dla którego produkt miał przyjść  w paczce :-) Świetny pomysł aby stworzyć taka kampanię z produktami dla mężczyzn, przeważnie to kobiece kosmetyki są wysyłane do testów  tak więc tutaj miłe zaskoczenie i plus dla LPM, że pomyślało także o panach. 
Kilka dni po otrzymaniu pozytywnej wiadomości do moich drzwi zapukał kurier i wręczył mi paczkę.  Niecierpliwie rozpakowywałam karton aż wreszcie moim oczom ukazało się to eleganckie pudełko. 

Zdziwiłam się kiedy w środku zobaczyłam nie jeden a dwa produkty a zdziwienie było jeszcze większe kiedy okazało się że ten drugi jest dla mnie :-) LPM zadbało o nas oboje  :-) Poza tym w pudełku znalazłam także list przewodni oraz książeczkę w której  znajdują się opisy produktów LPM oraz krótki przewodnik po zadaniach jakie Ambasadorka ma do wykonania w kampanii. 

Kiedy wręczyłam Mężowi paczkę najpierw był zaskoczony ponieważ nie mówiłam mu wcześniej, że zgłaszam się do kampanii ambasadorskiej LPM, ale po chwili bardzo się ucieszył i zaczął rozpakowywać paczkę i oglądać swój prezent. 
W paczce znalazł Żel pod prysznic 3w1Minerały i Drzewo Cedrowe o pojemności 400ml. Zapach bardzo męski ale nie "ciężki", powiedziałabym że orzeźwiający. Wyczuwalne lekkie morskie tony połączone z nutką cedru tworzą niepowtarzalny zapach który z pewnością rozbudzi zmysły podczas porannego prysznica. We mnie wzbudził bardzo miłe skojarzenia. A co mówi o tym produkcie producent? 

"Żel pod prysznic o zapachu minerałów i drzewa cedrowego Le Petit Marseillais przywodzi na myśl szybkie tempo życia.

Zapach cedru dzięki swoim świeżym nutom idealnie splata się z morską lekkością minerałów, symbolizując szczerość i klarowność. Pasuje do mężczyzny, który na co dzień mierzy się z wyzwaniami wymagającymi odwagi i stanowczego podejmowania decyzji. " (Źródło: http://www.le-petit-marseillais.pl/artyku%C5%82/nowa-linia-zeli-pod-prysznic-dla-mezczyzn-le-petit-marseillais).




Wąchając go Mąż stwierdził że ten zapach przypomina mu nasz pobyt nad morzem i przywołuje bardzo miłe skojarzenia. Z tym się zgadzam w 100% ponieważ ja także wąchając ten produkt miałam podobnie. Jeśli chodzi o jego odczucia podczas używania produktu to również wyrażał się o nim w wpozytywny sposób. Fajnie sie pieni, jest wydajny, opakowanie dobrze trzyma się mokrą dłonią i nie wyślizguje się a żel dzięki swojej konsystencji nie spływa z gąbki czy z dłoni. Bardzo dobry na wyjazdy ponieważ to produkt 3w1 którym można umyć nie tylko ciało ale także twarz i włosy więc w kosmetyczce można zamiast trzech produktów mieć tylko jeden - Żel 3w1 LPM :-) Ogólnie według mojego męża nie ma się do czego przyczepić i daje mu 10/10 :-)

Podczas weekendu mieliśmy gości, odwiedziło nas kilkoro znajomych pochwaliliśmy sie przed nimi otrzymaną paczka i uczestnictwem w kampanii. Mąż pokazał swój prezent od LPM i panowie jednogłośnie orzekli, że produkt fajnie pachni ei chętnie każdy z nich miałby go w swojej łazience. Niestety ni emieliśmy żadnych próbek aby im dać. 

Podsumowując męska część mojej rodziny i przyjaciele jednogłośnie orzekli, że Żel pod prysznic 3w1Minerały i Drzewo Cedrowe jest bardzo męskim ale jednocześnie  lekkim i orzeźwiającym zapachem który świetnie odświeżyłby męską skórę podczas letnich upałów.

  


Na koniec słów kilka o żelu, który w paczce przeznaczony był dla mnie. Mowa o Pielęgnującym Żelu do Mycia Odświeżenie, Algi Morskie i Minerały Morskie o pojemności 250ml. Jeśli chodzi o zapach to utrzymany w tym samym tonie co żel dla męża, czyli lekki, orzeźwiający morski zapach. Fajna buteleczka w sam raz pasująca do małej damskiej dłoni. Producent o produkcie:

"Odkryj dobroczynne działanie składników pochodzenia naturalnego zamkniętych w Pielęgnującym Żelu do mycia Le Petit Marseillais!
Algi Morskie są prawdziwym skarbem z głębi Morza Śródziemnego, który od zawsze jest wykorzystywany w zabiegach pielęgnacyjnych.
Minerały morskie są znane z bogactwa cennych dla skóry soli mineralnych oraz magnezu.Formuła kosmetyku do mycia sprawia, że skóra po prysznicu pozostaje oczyszczona, wyjątkowo miękka, nawilżona i otulona świeżością bryzy morskiej." 

(źródło: http://www.le-petit-marseillais.pl/zele-pod-prysznic/le-petit-marseillais-pielegnujacy-zel-do-mycia-algi-morskie-i-mineraly-morskie).

Skóra po użyciu tego żelu pięknie pachnie, jest fajnie nawilżona i miękka. W zasadzie nie ma konieczności nakładania balsamu. Jestem bardzo zadowolona z produktu i myślę, że sięgne po kolejne opakowanie.


#poczujmeskanature #ambasadorkalpm

7 komentarzy:

  1. Kupujemy czasem produkty tej firmy, głównie ze względu na te powalające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemu synowi bardzo odpowiadają, chętnie je używa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie trafiła mi w ręce ta firma, ale niewykluczone, że się za nimi rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię żele pod prysznic LPM :) Zapachy są nieziemskie, a żele fajnie się pienią i nawet krótki prysznic jest przyjemnym odprężeniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kampanii. Piękny wpis, który zachęca do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie mieliście próbek. Ja dwa lata temu dostałam od LPM nie tylko produkty dla mnie, ale także wiele próbek do rozdania przyjaciółkom. Ambasadorką LPM byłam kilka razy, jednak to już druga kampania do której się nie zgłaszałam - idę w naturalną pielęgnację, a żele pod prysznic zamieniam na naturalne mydło. Niemniej jednak bardzo miło wspominam produkty Le Petit Marseillais.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...