Obserwatorzy

wtorek, 12 września 2017

Fotoobraz Saal-Digital - recenzja

Źródło: www.saal-digital.pl
Dzięki uprzejmości firmy Saal-Digital miałam możliwość przetestować cudowny fotoobraz, który pięknie zdobi ścianę w moim salonie. Ale od początku...

Saal-Digital to wiodący europejski producent fotoproduktów. Należą do nich m.in. fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy oraz fotoprezenty. Otrzymałam od nich kupon o wartości aż 250zł !!! w ramach którego mogłam stworzyć swój jedy i niepowtarzalny fotoobraz. Bardzo ucieszył mnie ten fakt i od razu przystąpiłam do projektowania.

Ja wybrałam fotoobraz o wymiarach 40x40, Alu-Dibond (bezpośredni druk UV na Dibond), mocowanie aluminiowe.

Zaprojektowanie fotoobrazu jest dziecinnie proste dzięki aplikacji, która jest do pobrania na stronie Saal-Digital. Dzięki temu nie trzeba się martwić o ściągnięcie z sieci jakiegoś edytora zdjęć. Program ten daje wiele możliwości i możemy stworzyć na prawdę taki fotoobraz, jaki tylko wymyślimy. W pierwszym kroku należy należy wybrać dokładnie jaki produkt chcemy otrzymać, jaki ma mieć wymiar, jakie mocowanie, w drugim kroku wgrywamy zdjęcia a w trzecim sprawdzamy czy się zgadza nasze zamówienie, wybieramy formę płatności, wpisujemy ewentualne kody zniżkowe, podajemy dane do wysyłki i wysyłamy zamówienie. Wszystko dziecinnie proste :-) Aplikacja bardzo przyjemna w użyciu, bardzo intuicyjna i z pewnością laik z sobie z nią poradzi. Aplikację oceniam na 10/10.

Bardzo zaskoczyło mnie tempo jakie ma Saal-Digital w produkcji swoich produktów. Kolejnego dnia po złożeniu zamówienia miałam na mailu potwierdzenie, że moje zamówienie zostało zrealizowane i jest przygotowywane do wysyłki. Po trzech dniach Fotoobraz był już u mnie. Niesamowite, za takie tempo dostawy daje 10/10. 

Fotoobraz był bardzo solidnie zapakowana. Owinięty solidnie folią, włożony w bardzo sztywną tekturę. Podczas transportu nic nie miało się prawa stać z produktem, i oczywiście otrzymałam go w stanie idealnym, bez żadnych uszkodzeń wynikających z transportu. To jest super. Za przygotowanie do transportu 10/10.

Zdjęcie, które wykorzystałam do wykonania fotoobrazu pięknie się prezentuje, rozdzielczość nie pozostawia nic do życzenia, jakość jest bardzo wysoka a przy tym maksymalna ostrość. Nasycenie kolorów jest takie, że patrzą na obraz wydaje się jakby były na nim żywe postacie. Matowe wykończenie sprawiają że nie odbija się światło i obraz dobrze ogląda się pod każdym kątem. Absolutnie 10/10 za wykonanie! Totalne zaskoczenie. Trzymając ten produkt w rękach czuje się, że mamy do czynienia z produktem o wysokiej jakości. 


Jestem bardzo zadowolona, produkt mnie totalnie zaskoczył swoją jakością i z pewnością będziemy z duma pokazywać go naszym znajomym i rodzinie. Gorąco polecam. Ja z pewnością skorzystam jeszcze z usług Saal-Digital aby stworzyć niepowtarzalną fotoksiążkę, fotoobraz czy fotozeszyt dla siebie i dla moich bliskich. 


Ogólna ocena 10/10. Nie może być inaczej. 

2 komentarze:

  1. Świetnie, że firma dba o jakość i najmniejsze szczegóły. To bardzo ważne z punktu widzenia klientów!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotoprezenty zamawiam na przeróżne okazje np. tutaj https://www.foto4u.pl/fotoprezenty

    W ofercie sklepu są dostępne kubki, puzzle, koszulki czy maskotki. Można edytować i wybierać własne wzory i kolory.

    Personalizowane gadżety są świetne i wyjątkowe.

    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...