Obserwatorzy

niedziela, 3 września 2017

Test jogurtów Zott Primo - Najlepszy wybór prosto z natury


Dzięki projektowi TRND Polska oraz firmie Zott miałam okazję testować jogurty Zott Primo. Radość była wielka kiedy się o tym dowiedziałam. W projekcie mogłam kupić wybrane przeze mnie jogurty naturalne Zott Primo objęte akcją. Po przesłaniu i analizie paragonów za zakup jogurtów zostają zwrócone pieniądze. W projekcie do dyspozycji jest budżet 35 złotych. 

Od TRND otrzymałam zestaw ambasadora w którym znalazłam list z krótkim opisem projektu, przewodnik projektu oraz książeczkę badania opinii.

Zakupiłam 23 jogurty ZottPrimo (co nie było prostym zadaniem bo w większości sklepów były wykupione). Połowa z nich do osobistych testów, druga połowa do rozdania znajomym.

Zakupione przeze mnie jogurty to:
Zott Primo Jogurt do picia
Zott Primo Jogurt do picia bez laktozy

Zott Primo Grecki

Zott Primo Jogurt Gęsty
Zott Primo Jogurt naturalny bez laktozy

Zott Primo Naturalny jogurt z dodatkami
Po spróbowaniu wszystkich jogurtów muszę przyznać że każdy z nich okazał się bardzo smaczny. Nie  jestem w stanie wymienić jednego ulubieńca bo każdy ma w sobie to coś i każdy pasuje mi na inną okazję. Przetestowałam też niektóre jogurty jako dodatki do innych potraw i sprawdziły się wyśmienicie.
Zott Primo Jogurty do picia świetnie sprawdzały się na wyjścia z domu. Umilały mi spacery z moim synkiem,płynna konsystencja nie wymagała uzycia łyżeczki co poza domem jest dodatkowym ułatwieniem w spożyciu jogurtu, dzięki poręcznemu wieczku mogłam je przykryć i nie obawiałam się że się wyleje albo że coś mi do niego wpadnie. 
Zott Primo Jogurt grecki świetnie sprawdził się do sałatki pomieszany z aromatycznymi przyprawami oraz do zupy. Nadaje potrawom niepowtarzalny smak ale sam w sobie jest również niepowtarzalnie smaczny więc wyjadałam go również łyżeczką prosto z kubeczka.
Zott Primo Jogurt gęsty to fantastyczna przekąska na drugie śniadanie, ale sprawdził się również wybornie do obiadu, kiedy stworzył wraz z pachnącymi , świeżymi ogórkami cudowną mizerię.
Zott  Primo Jogurt naturalny bez laktozy. Fakt pozbawienia jogurtu laktozy nie ma wpływu na jego smak co jest super. Ten jogurt najczęściej wykorzystywałam do polania płatków śniadaniowych czy owsianki z owocami. Taka przekąska w ciągu dnia świetnie zaspokaja głów i jest wyśmienita w smaku.
Zott Primo Jogurt naturalny z dodatkami to moja mała przyjemność w ciągu dnia. Najczęściej trafiał do moich ust wtedy, kiedy miałam ochotę na coś słodkiego. Wspaniałe połączenie jogurtu naturalnego z owocami. Tego trzeba spróbować. 

Szczerze z ręką na sercu przyznaję, że jogurty bardzo mi zasmakowały. Do ich zakupu dodatkowo przekonuje to, iż:
- są to jogurty naturalne,
- nie zawierają cukru, 
- niektóre nie zawierają laktozy, 
- jest na prawdę duży wybór jeśli chodzi o ich konsystencję (zarówno bardzo gęste jak i całkiem płynne), 
- dla łasuchów są z różnymi dodatkami owocowymi i nie tylko (są także z musli),
- można z powodzeniem wykorzystać je w kuchni podczas kulinarnych szaleństw i eksperymentów lub po prostu do codziennego obiadu,
- doskonale sprawdzają się jako składnik zarówno ciepłych jak i zimnych dań a także jako przekąska,
- doskonale zastąpią w kuchni tradycyjną śmietanę (idealne rozwiązanie dla osób na diecie).

Założeniem projektu jest też podzielenie się jogurtami ze znajomymi i poznanie ich opinii na temat jogurtów. Tak też się stało. Jogurty zawitały do najbliższych sąsiadów, kilku znajomych i rodziny. Opinie? No chyba nie będzie zaskoczeniem kiedy napiszę że wszystkie były pozytywne. Jogurty wszystkim przypadły do gustu i każdy z nich zaskoczył moich rozmówców swoim smakiem. Ogólna ocena 5+. 

1 komentarz:

  1. Też brałam udział w tej kampanii i jestem mega zadowolona. Odkryłam przepyszne jogurty słodzone miodem i ten grecki jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...