Obserwatorzy

czwartek, 1 listopada 2012

...

Dzień wszystkich świętych... Wszędzie mówią że powinniśmy się w tym dniu radować , ale ja jakoś nie potrafię... W takim dniu jak dziś zawsze zamyślam się, zamykam w swojej skorupce i wspominam tych , których nie ma już dziś ze mną... Moich najbliższych, których wciąż kocham i kochać nie przestanę i wiem że są gdzieś przy mnie i patrzą codziennie na moje życie... Dzisiejsza pogoda także skłania do refleksji gdyż od rana pada deszcz... Melancholia wkradła się w moje myśli i nie chce ich opuścić, ale w zasadzie dobrze mi z tym... Raz do roku można się zatracić w takim nastroju...

Źródło: internet

12 komentarzy:

  1. każdy powinien przeżywać te święto na swój sposób :) chcesz spokojnie i melancholijnie to czemu nie?? ja mam podobnie.. dzis jest dzień zadumy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, jakoś nie umiem się cieszyć w tym dniu... ale masz rację, niech każdy przeżywa go po swojemu :)

      Usuń
  2. A ja jakoś ani w zadumie nie utonęłam ani nie radowałam się specjalnie. Bez emocji przeszedł mi ten dzień. Czy dobrze nie wiem... Mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro Tobie pasuje to znaczy że jest oK :)

      Usuń
  3. W tym roku nie czułam, żeby wszystkich świętych było tym dniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego że pogoda była jaka była, no i w sumie w połowie tyygodnia wypadało...

      Usuń
  4. Też nie potrafię się cieszyć tym dniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może musimy do tego dojrzeć :)

      Usuń
  5. dla mnie dzień zmarłych jest również smutnym i melancholijnym dniem, a deszcze faktycznie potęgował to odczucie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety ... pogoda była w tym dniu wyjątkowo nieprzyjemna

      Usuń
  6. Mi tez nie po drodze z radością;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...