Obserwatorzy

czwartek, 22 lutego 2018

ULTRAobjętość od AVON - TRUE ULTRA VOLUME LASH MAGNIFY MASCARA #klubrecenzentki #wizazpl #avon

Dzięki byciu członkiem Klubu Recenzentki na portalu  www.wizaz.pl dostałam do przetestowania jakiś czas temu paczkę z bardzo fajną zawartością. Był w niej tusz do rzęs AVON TRUE ULTRA VOLUME LASH MAGNIFY MASCARA.

Co o tuszu mówi producent?


Tusz dający ultra efekt zachwycających rzęs. Wykorzystano w nim innowacyjną technologię Smartfibre o potrójnym działaniu:
1. ultra objętość - mikrowłókna o różnych kształtach otulają każdą rzęsę dla efektu pogrubienia i wydłużenia przez cały dzień,
2. ultra zwielokrotnienie - formuła błyskawicznie wypełnia luki, dzięki czemu rzęs wydaje się więcej,
3. ultra zagęszczenie - tusz daje efekt 100% większej gęstości rzęs, a wyprofilowana szczoteczka unosi je, nakładając formułę już od samej nasady.

A co ja myślę o tym produkcie? :-) 

Zacznę od opakowania, ponieważ moim zdaniem jest bardzo eleganckie i przyciąga uwagę. Tusz dostajemy opakowany dodatkowo w czarny kartonik. Na plastikowym pękatym opakowaniu  ze szczoteczką widoczne są złote błyszczące litery.  Ogólnie całośc tworzy bardzo przyjemny obraz i moim zdaniem jest bardzo eleganckie.
Tuszu w opakowaniu znajdziemy 10 ml i po otwarciu (zgodnie z informacjami na opakowaniu) jego ważność wynosi 3 miesiące.


Szczoteczka jest dość duża i wydawałoby się, że przez to może być mało precyzyjna, jednak ku mojemu zaskoczeniu jest bardzo dokładna. Dociera z łatwością do skrajnie położonych na oku rzęs i maluje nawet te najkrótsze. 
Sam tusz jak dla mnie ma idealną konsystencję, nie jest zbyt lejący ani suchy. Jest dokładnie po środku - czyli fantastyczna konsystencja, która umożliwia wytuszowanie rzęs w widoczny sposób za pierszym razem. Oczywiście efekt można stopniować i dodawać kolejne warstwy, wtedy rzęsy nabiorą bardziej dramatycznego  looku. Dla mnie osobiście dwie warstwy są w zupełności wystarczające i ten efekt podoba mi się najbardziej na moich rzęsach.
Jeśli chodzi o trwałość to duży plus dla tego produktu. Od 7 rano do 22 tusz trzyma się na rzesach idealnie. Nie kruszy się, nie rozmazuje i cały dzień wygląda bez zarzutu. 
Zmywa się go również dość łatwo, ja używałam do tego celu specjalnego dwufazowego płynu do demakijażu i wystarczyło przyłożyć wacik na kilkanaście sekund do powieki aby rozpuścić produkt a nastęnie dwoma lekkimi pociągnięciami zmyć pozostałości i już. 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego tuszu. Widocznie pogrubia i znacząco dodaje objętości. Faktycznie rzęsy wyglądają jakby  było ich więcej. Również fajnie wydłuża rzęsy, dzięki czemu mamy w jednym produkcie wszystko czego tak naprawde potrzeba, aby dodać spojrzeniu wyrazu. No i również cena bardzo kusząca. Ja z pewnością skuszę się na kolejne opakowanie :-) 



28 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś zdjęć jak rzęsy wyglądają "na żywo". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak się on ma dla alergiczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam problemu z alergiami i kosmetyki mnie nie podrażniają więc w tym temacie się nie wypowiem niestety :-)

      Usuń
  3. Mogłaś pokazać jeszcze zdjęcia rzęs, przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrzucić :-) Dzięki za uwagę :-)

      Usuń
  4. Jeśli i u mnie utrzyma się od 7 do 22-giej to będzie moim ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje sprawdzić na własnych rzęsach :-)

      Usuń
  5. z avonu dawno nic nie mialam. teraz szukam odpowiedniej maskary, bo moja sie powoli konczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przypominam sobie, bym miała kiedykolwiek jakiś tusz z Avonu, a ten wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ostatnio świetnie sprawdza się tusz od GOSH - na idealną szczoteczkę i długo pozostaje w stanie nienaruszonym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy najbliższej okazji wypróbuję, dzięki za info :-)

      Usuń
  8. ja uzywałam kilku ich tuszy i zawsze wracałam do maxfactor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, nie jestem przekonana do kosmetyków tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam różne tusze do rzęs z Avon, tego jeszcze nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Również miałam okazję testować ten tusz, jak dla mnie całkiem ok jak na Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również miałam okazję testować ten tusz, jak dla mnie całkiem ok jak na Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tusz się u Ciebie sprawdził :-)

      Usuń
  13. Szkoda kochana, że nie pokazałaś jej na rzęsach, ale ja unikam avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrzucic takie zdjęcie :-) Czemu unikasz Avonu?

      Usuń
  14. Nie przepadam jakoś za kosmetykami Avonu. Mają jak dla mnie zdecydowanie zawyżona cenę w porównaniu z jakością. Szkoda, że nie pokazałaś rzęs, może bym się przekonała! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. you have great brand dear like it,thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...