Obserwatorzy

wtorek, 3 kwietnia 2012

Hip hip - HURA!!

Dziś miałam napisać na zupełnie inny temat ale sytuacja się zmieniła i nie mogę nie napisać o tym co przytrafiło mi się dziś rano :)) Czekała na mnie wspaniała niespodzianka, a jaka? Wymarzona dla każdej kobiety. Jakiś czas temu Eveleo na swoim blogu http://eveleo.blogspot.com/ ogłosiła konkurs w którym nagrodą było kilka zestawów kosmetyków do pielęgnacji ciała firmy Apart Natural. Aby wziąć udział w losowaniu należało odpowiedzieć na zadane przez nią pytanie i cierpliwie czekać na wyniki... No i cóż się okazało... Jedną z osób które wygrały jestem ja :)) Cieszę się niezmiernie gdyż stanę się właścicielką pełnowartościowych i pełnowymiarowych produktów Apart Natural  preBIOtic  a konkretnie płynu do kąpieli (oliwka i buriti) , żelu pod prysznic (jedwab i noni)  oraz mydła w płynie (figa i irys) :)) Super, uśmiech nie  schodzi mi z twarzy :)) Warto brać udział w różnych konkursach, nigdy nie wiadomo kiedy się komu poszczęści :)) Eveleo - DZIĘKI! :))  

20 komentarzy:

  1. Super! Zdaj relację jak specyfiki się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! I przyjemności z użytkowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, na pewno będzie przyjemnie :))

      Usuń
  3. Gratulacje super ze Ci sie udalo! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę i nie mogę uwierzyć że mi sie poszczęściło, zazwyczaj nie mam szczęścia w takich konkursach :)

      Usuń
  4. Moje Gratulacje!!!!!!!!!!!! :D Suuuuper!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz, czy jestes z nich zadowolona i czy spelniaja swoje zadanie !
    POzdrowienia i usciski !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie. Czekamy na Twoje recenzję tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...