Obserwatorzy

sobota, 10 marca 2018

Wzmacniający szampon micelarny wzbogacony o lilię wodną NIVEA #wizazpl #klubrecenzentki #mojekwc

Dzisiaj krótko i na temat. Szampon idealny ot co! Bardzo się cieszę, że trafił w moje ręce bo to na prawdę świetny kosmetyk, który daje radę moim trudnym włosom. Ale od początku. 
Szampon otrzymałam do testów dzięku  byciu członkiem Klubu Recenzentki na portalu  www.wizaz.pl  




Co o szamponie mówi producent?

"Wzmacniający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o lilię wodną:

-bardzo łagodnie oczyszcza nie podrażniając skóry głowy,
-wzmacnia włosy by były bardziej elastyczne,
-chroni naturalne pH skóry głowy.
Micelarna technologia zastosowana w szamponie zawiera łagodnie i głęboko oczyszczające micele, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków, jednocześnie dbając o zdrowie włosów i skórę głowy."


A co ja myślę?

Zacznę od opakowania bo to także jest nie bez znaczenia dla mnie. Szampon w poręcznej, przezroczystej butelce co ułatwia kontrolowanie ilości w środku, duża pomejność dla mnie na plus bo az 400ml. Świetna zakrętka z zatrzaskiwanym otworkiem, bardzo wygodna pod prysznicem, znacznie ułatwia używanie. Bardzo fajne do walizki czy torby na siłownie bo nic się nie wylewa. 
Sam szampon ma świetny, jak dla mnie bardzo wyraźny, piękny zapach, który czuć potem na włosach. W konsystencji dość gęsty, nie spływa z dłoni. Fajnie się pieni. Niewielka ilość wystarczy aby umyć włosy do ramion, co świadczy o tym że jest wydajny - kolejny plus. Po kilku zastosowaniach zauważyłam różnicę w wyglądzie moich włosów. Nie są już tak napuszone, wyglądają lepiej, są bardziej lśniące. Poza tym szampon bardzo dobrze oczyszcza zarówno włosy jak i skórę głowy. Po myciu nie ma uczucia obciążenia włosów, nie są przyklapnięte ale też nie puszą się, co jest dla mnie super, gdyż zawsze po zastosowaniu szamponów bez parabenów i silikonów moje włosy przypominały siano, a tu tak nie jest. Kondycja skóry głowy także sie poprawiła, jest lepiej oczyszczona i nawilżona. Problem łupieżu znacznie się zmniejszył z czego jestem ogromnie zadowolona. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z produktu i na pewno kupie kolejne opkowanie.

12 komentarzy:

  1. Nie słyszałem o tym produkcie muszę się przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się, że szampon spełnia również moje oczekiwania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz spróbować na własnej głowie :-)

      Usuń
  3. Niebawem będę również testerką tego szamponu - czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już gdzieś czytałam o tej serii z Nivea, ale jeszcze nie miałam okazji się zaznajomić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię go choć nie mogę używać go codziennie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że nie obciąża włosów i nabłyszcza je może kiedyś kupię

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...