Obserwatorzy

niedziela, 18 lutego 2018

Wellaflex 2-DAYS VOLUME Extra Strong Hold - Test kosmetyków #klubrecenzentki #wizazpl

Dzięki byciu członkiem Klubu Recenzentki na portalu  www.wizaz.pl dostałam do przetestowania jakiś czas temu paczkę ze wspaniałą zawartością. Były w niej produkty do stylizacji włosów Wella:

2-dniowa objętość. Bardzo mocno utrwalający spray do stylizacji na ciepło Wella, Wellaflex,

- Extra Strong Hold Mousse Pianka bardzo mocno utrwalająca Większa 2 - dniowa objętość Wella, Wellaflex, 2 Days Volume, 

- Lakier bardzo mocno utrwalający Wella, Wellaflex, Volume Hairspray

Produkty z tej serii stworzone są do włosów pozbawionych objętości. Producent obiecuje nam, że po ich użyciu uzyskamy:

- zachwycającą i długotrwała objętość do 48 dzięki formule Flex’Volume Depot™
- bardzo mocne utrwalenie
- naturalny efekt bez uczucia lepkości
- pomaga chronić włosy przed promieniowaniem UV
- łatwy w wyczesywaniu
A więc z niecierpliwością przystąpiłam do testów i wzięłam na warsztat całą trójkę. I oto, jakie są moje przemyślenia i wrażenia po dwoch tygodniach testowania. 

Cała trójka produktów Wella 2-DAYS  VOLUME bardzo przypadła mi do gustu. Bardzo poręczne opakowania, fajna szata graficzna i zapach kojarzący mi się z luksusowymi produktami fryzjerkimi. 
Począwszy od lakieru bardzo mocno utrwalającego do włosów, który genialnie utrwala fryzurę i co ważne chyba dla każdej kobiety  nie skleja włosów, nie robi skorupy na głowie, ale jest mocny i skutecznie utrwala przez cały dzień. Wtsrarczy raz spryskać, pozostawić do wyschnięcia ( czyli dosłownie kilka sekund) i gotowe. Do tego świetnie pachnie, a jego zapach utrzymuje sie na włosach długi czas. Wielki plus dla tego produktu ode mnie.


Pianka bardzo mocno utrwalająca większa 2-dniowa objętość również super się u mnie sprawdziła. Nałożona u nasady włosów fajnie je odbija od skóry głowy i unosi. Włosy dzięki temu zabiegowi zyskuja lekkość, miękkość i świetny wygląd przez cały dzień. Od rana do wieczora włosy wyglądają dobrze i świeżo a to bardzo ważne.  Nie ma efektu sklejania włosów, nie ma też wrażenia że po nałożeniu pianki włosy się kleją. Ogólnie bardzo fajny produkt. Utrwala, unosi, dodaje objętości i w moim przypadku równiez ma świetne działanie na moje puszące się włosy a moanowicie bardzo ładnie podkreśla skręt włosów. I za to  DUŻY pozytyw.  :-) 



I na koniec bardzo mocno utrwalający spray do stylizacji na ciepło 2-dniowa objętość. Zapach tak jak w poprzednich produktach super. Atomizer pozwala na rownomierne rozprowadzenie produktu na całej długości włosów. Jeden produkt a wiele zastosowań, bo  jednocześnie utrwala i pozwala ułożyć fryzurę pełną objętości za poocą suszarki. Widoczna objętość utrzymuje się cały dzień i moim zdaniem nie wymaga dodatkowego utrwalenia ale kiedy sprysamy jeszcze lakierem włosy wyglądają świetnie nawet po imprezowej nocy. Bardzo fajne. 



Poleciłam koleżanką i podzieliłam się produktami z moja mamą, którą zachwyciły i już zakupiła dla siebie podobny zestaw. Na jej krótkich włosach efekt jest jeszcze bardziej spektakularny niż na moich. :-)

16 komentarzy:

  1. Markę znam i lubię ale tych produktów nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może przy najbliższych zakupach wpadną do Twojego koszyka...?

      Usuń
  2. Stara firma to może i produkty ma już wypróbowane i wie lepiej czego oczekują klientki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, myślę że słuchają głosu swoich klientów :-)

      Usuń
  3. fajny prezencik otrzymałaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam do czynienia z tą matką, wydaje sie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja teściowa zużywa lakiery do włosów na potęgę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Myślę , że powinna wypróbować Wella :-)

      Usuń
  6. Swego czasu stosowałam kosmetyki Wella, zwłaszcza lakiery mają genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę i ja wypróbować :) Pozdrawiam,
    www.kobiecaintuicja.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Córka używa takiej pianki i jest zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tę firmę, ale lakierów nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cromadex (http://www.cromadex.pl/) to według mnie najlepszy sklep internetowy z farbami. Warto skorzystać z ich oferty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...