Obserwatorzy

wtorek, 23 stycznia 2018

GERNIER CZYSTA SKÓRA INTENSIVE Z AKTYWNYM WĘGLEM - Superbohaterowie do zadań specjalnych #freeyourskin #garnierczystaskora #klubrecenzentki

Dzięki byciu członkiem Klubu Recenzentki na portalu www.wizaz.pl dostałam do przetestowania jakiś czas temu paczkę ze wspaniałą zawartością. Były w niej produkty GARNIER CZYSTA SKÓRA INTENSIVE Z AKTYWNYM WĘGLEM. Produkty z tej serii dedykowane są do cery ze skłonnością do powstawania wągrów i zaskórników - czyli idealnie dla mnie. 

W paczce znalazły się:
Garnier Czysta Skóra Intensive 3w1 żel myjący + peeling + maseczka
Garnier Czysta Skóra Intensive Oczyszczający żel z aktywnym węglem
Garnier Czysta Skóra Intensive Złuszczający peeling

W tym wpisie chciałabym się podzielić moją opinią na ich temat po dwóch tygodniach codziennego używania. 

Garnier Czysta Skóra Intensive Oczyszczający żel z aktywnym węglem

"To typowy gładki żel, o lekko miętowym zapachu. Formuła żelu została wzbogacona ekstraktem z borówki, superchłonnym aktywnym węglem pochodzenia roslinnego i kwasem salicylowym, antybakteryjnym składnikiem aktywnym o wysokiej skutecznosci, aby:
- skutecznie usuwać snadmiar sebum i zanieczyszczenia, 
- widocznie redukować nawet najbardziej uciązliwe wągry/zaskórniki, 
- zapobiegać ich ponownemu powstawaniu.
Producent zaleca stosowanie codziennie na zwilżoną skórę.
Przejrzysty czarny żel zmienia się w obfitą pianę, która łagodnie i intensywnie oczyszcza skórę." - to informacje jakie możemy znaleźć na opakowaniu produktu. A jak jest na prawdę?




Szczerze powiem, że to mój codzienny ulubieniec, razem zaczynamy i kończymy teraz każdy dzień. Zakochałam się w nim i ciężko będzie go przebić. Ten żel jest dokładnie taki, jakiego potrzebuje moja skóra. Jest skuteczny w usuwaniu zanieczyszczeń, doskonale sobie radzi z sebum i pozostawia uczucie przyjemności na skórze po umyciu. Skóra po jego użyciu nie jest ściągnięta, jest miękka i delikatna. Po dwóch tygodniach stosowania żelu dwa razy dziennie uważam, że wągry są mniej wudoczne, tak jakby się zmyły z twarzy. Twarz nie zaczyna się błyszczeć tak szybko po umyciu jak to było gdy używałam innego żelu. To co uważam za duży plus to to, że świetnie się pieni i można użyć niewielkiej ilości aby wytworzyć sporo piany i dokładnie oczyścić twarz. Poza tym butelka posiada praktyczną pompkę , która ułatwia dozowanie żelu. UWIELBIAM opakowania z pompką!! :-) 
Zgodnie z informacją na opakowaniu żel po otwarciu należy zużyć w przeciągu 12 miesięcy. 
Ten produkt zdecydowanie spełnił moje oczekiwania i kiedy sie skończy ta buteleczna na pewno sięgnę po kolejną :-)  Poleciłam go już swoim znajomym, polecam go także TOBIE ;-) 
Moja ocena to 5/5 :-) 


Garnier Czysta Skóra Intensive Złuszczający peeling z aktywnym węglem


"Oczyszczający żel z aktywnym węglem Czysta Skóra Intensive jest odpowiedni dla osób z cerą skłonną do powstawania zaskórników i szukających peelingu, który widocznie je zredukuje i pomoże zapobiegać ich powstawaniu. Jego peelingująca formuła wzbogacona w superchłonny aktywny węgiel pochodzenia roślinnego, zawiera cząsteczki złuszczające w dwóch wielkościach, które skutecznie odblokowują pory oraz usuwają nadmiar sebum i zanieczyszczenia. Formuła zawierająca ekstrakt z borówki i kwas salicylowy – aktywny składnik antybakteryjny o wysokiej skuteczności – widocznie redukuje nawet najbardziej uporczywe zaskórniki i zapobiega ich ponownemu powstawaniu.

Stosuj codziennie na zwilżoną skórę. Przejrzysty czarny żel zmienia się w obfitą białą pianę, która intensywnie, ale łagodnie, oczyszcza skórę. Omijaj okolice oczu." Takie informacje znajdziemy na opakowaniu produktu.


A co ja myślę o tym peelingu?
Będę się powtarzać, ale to znów kolejny dobry produkt z tej serii. Ponieważ ma on w swojej konsystencji ścierające drobinki nie używałam go codziennie ale 2-3 razy w tygodniu. Radzi sobie bardzo fajnie z niedoskonałościami i pozostawia gładziutką skórę. Używając go skupiałam się głównie na problematycznych miejscach mojej twarzy czyli strefie T. Nie należy zbyt mocno trzeć dłońmi o twarz gdyż ten produkt na prawdę ściera naskórek i można podrażnić sobie skórę na twarzy. Pachnie podobnie do wszystkich produktów z tej serii czyli świeżo i delikatnie. Nie przesusza skóry. Bardzo poręczna tuba ułatwia wydobycie produktu i jego dozowanie. Moja ocena  to 5/5 :-) . 


Garnier Czysta Skóra Intensive 3w1 żel myjący + peeling + maseczka z aktywnym węglem

"Innowacyjna formuła 3w1 może być wykorzystana jako żel do mycia twarzy, peeling i maseczka, aby widocznie redukować nawet najbardziej uporczywe wągry/ zaskórniki i pomóc zapobiegać ich ponownemu powstawaniu. 1. Żel do mycia twarzy: wzbogacony w kwas salicylowy, antybakteryjne składniki aktywne o wysokiej skuteczności, intensywnie oczyszcza skórę, usuwa brud i zanieczyszczenia. 2. Peeling: zawiera naturalne cząsteczki peelingujące, które odblokowują pory i widocznie redukują uporczywe wągry/zaskórniki. 3. Maseczka: wzbogacona w super chłonny, aktywny węgiel pochodzenia roślinnego i w ekstrakt z borówki, matuje i zapewnia skórze komfort i gładkość. *Efekt utrzymuje się przez 2 tygodnie po 4 tygodniach stosowania". Tyle na opakowaniu.



Muszę przyznać, że ten produkt bardzo mnie ciekawił, i nie mogłam się doczekać żeby go wypróbować. Najpierw wypróbowałam go jako maseczkę. W swojej konsystencji ma delikatne grudki tak jak peeling, ale to nie przeszkadza w nakładaniu, Jego konsystencja jest na tyle gęsta, że nie spływa z twarzy i bardzo łatwo go nałożyć.  Po 5 minutach należy zmyc i cieszyć się gładziutką skórą, świetnie nawilżoną. Sprawdza się fajnie. Nie podraznia skóry.
Jako peeling też sprawdza się super, a można go zrobić przy okazji zmywania maseczki. Lubię takie wielofunkcyjne kosmetyki bo mając taki jeden produkt w kosmetyczce mamy tak na prawdę wszystko. No i poręczna tuba - czego chcieć więcej. :-) 
Oena 5/5 :-) 

Podsumowując, te produkty świetnie się spisują przy tłustej cerze. Są idealnie stworzone aby skutecznie walczyć z niedoskonałościami, z którymi zmaga się każda posiadaczka tłustej cery. Ja na pewno kupię kolejne opakowanie bo jestem mega z nich zadowolona. 

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam maseczkę z węgla, pewnie inne kosmetyki z tym składnikiem też przypadłyby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie używam takich rzeczy, ale znam kogoś komu mogłoby się takie coś spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor może nie zachęcający, ale recenzja jak najbardziej :) Warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, u mnie zupełnie inny rodzaj skóry, więc pewnie by się nie nadawało. Ale maseczka brzmi kusząco. Uwielbiam maseczki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem warto spróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, można się bardzo pozytywnie zaskoczyć :-)

      Usuń
  6. Mialam kiedys zel do mycia z aktywnym weglem innej firmy i bardzo sobie chwalilam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ta maseczke z weglem sie zmywa?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...