Obserwatorzy

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Porządki i zakupy w Biedronce

Od zawsze w moim domu rozbierało się choinkę  i sprzątało się ozdoby świąteczne po święcie Trzech Króli. Ja ten zwyczaj też przeniosłam do naszego mieszkanka i dziś wszystkie ozdoby świąteczne zostały zdemontowane i zapakowane tymczasowo w torby a docelowo w pudełko. Przez cały rok będą czekały na kolejna okazję żeby zabłysnąć i znów przystroić nasze gniazdko.

 Muszę pochwalić się moim ostatnim zakupem, który uważam za bardzo udany. Podczas wizyty w sklepie, który budzi wiele kontrowersji i ma zarówno wielu zwolenników jak i przeciwników zakupiłam fantastyczne zakolanówki. Mowa tu o sklepie Biedronka. Ja zaglądam tam dość często i zaopatruję się w różne pierdoły ( zwłaszcza w okresach przedświątecznych , np. ozdoby na choinkę itp.) Tym razem moją uwagę przyciągnęły zakolanówki.

Były różne kolory i różne grubości. Ja zdecydowałam się na te w kolorze szarym. Są dość grube i mają fajny wzorek. Ujmujące jest to że mają satynową kokardkę na ściągaczu więc można je założyć do spódnicy i kozaków.
 Ściągacz z kokardką będzie fajnie wystawał ponad cholewę buta. Jedyny mankament jest taki że przy moim wzroście (170 cm) te długie skarpety nie sięgają "za" kolano niestety. Ale nie jest to aż tak duży problem. Ważne że są ciepłe i myślę że dobrze spełnia swoje zadanie ocieplania moich łydek w zimne dni :))

6 komentarzy:

  1. Oooo ja też często zaglądam do Bierdonki :) a dziś oglądałam te skarpetunie ale jakoś nie zachwyciły mnie na pierwszy rzut oka, przemknęłam jak wiatr między regałami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czasami przemykam bo nie mam weny zakupowej, aż strach pomysleć ile fajnych rzeczy przegapiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie bardzo sie podobaja, sa ciekawe i bardzo modne !
    Caluje Cie Wiolu mocno !

    OdpowiedzUsuń
  4. też je zakupiłam : ) tylko że czarne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czarnych niestety nie znalazłam , widocznie już były wykupione :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...