Obserwatorzy

środa, 28 czerwca 2017

Canpol Babys - gratka dla mam prowadzących blogi

Zródło: http://canpolbabies.com/pl/blogosfera
Wiele Mam, które opiekują się na co dzień w domu swoimi dziećmi często prowadzi blogi. Ja jestem właśnie taka mamą i chciałabym polecić Wam coś co mi osobiście bardzo się spodobało. Możliwość testowania produktów dla naszych pociech i późniejsza ich ocena właśnie na łamach Waszych blogów. Myślę, że jest to super sprawa i nam Mamom jak i naszym pociechom umożliwia zapoznanie się z produktami firmy Canpol Babys w domowym zaciszu. Poza tym, że możesz zostać testerką możesz również zorganizować na swoim blogu konkurs dla swoich czytelników w którym nagrodami będą również akcesoria dla dzieci. Co trzeba zrobić? Wystarczy zarejestrować swojego bloga na stronie Blogosfery Canpol Babys pod linkiem podanym o tutaj --->  BLOGOSFERA .
W najbliższej edycji do zdobycia 30 zestawów "Toys". :-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...