Obserwatorzy

poniedziałek, 15 września 2014

Marzy mi się... :)

  Źródło: www.ulubionykolor.pl
Od dawna mam fazę na zrobienie sobie tatuażu, ten pomysł chodzi za mną od kilku dobrych lat. Najpierw chciałam ale nie miałam kasy, potem jak już uzbierałam kasę to nie było pomysłu na wzór, a teraz mam pomysł na wzór, mam kasę (oby starczyło) i tylko wystarczy zadzwonić i umówić się na wykonanie tego cudeńka. No i teraz tutaj pojawia się problem... Gdzie iść żeby było wszystko ok? Salonów tatuażu jest tyle że wybór tego jednego najlepszego jest bardzo trudny.  Wszystkie reklamują się, że są najlepsze, mają najwspanialszych tatuarzystów, którzy robią perfekcyjne rysunki na ciele. I co tu zrobić...  Czy ktoś może mi polecić jakieś dobre studio tatuażu w Krakowie?
 

1 komentarz:

  1. Ten, który tutaj wstawiłaś jest ładny. Wzorów jest naprawdę dużo. Nie dziwię się, że trudno się zdecydować. Ja kiedyś miałam tatuaż, ale usunęłam i został już tylko niewielki cień po nim. Pamiętam, że ukrywałam go przed rodzicami:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...