Obserwatorzy

piątek, 12 września 2014

MUST HAVE - akcesoria i dodatki cz.II

Kontynuując poprzednią notkę chciałabym napisać o jeszcze kilku przedmiotach które są na mojej liście MUST HAVE :) Moim marzeniem, dość przyziemnym zdawałoby się jest posiadanie tableta.
Źródło: http://www.pcadvisor.co.uk
Może i oszalałam, ale coraz częściej (w dobie internetu i wirtualnego życia) zdarza nam się z mężem wyrywać sobie laptopa - ja bo akurat kończy się aukcja na Allegro, albo chcę pogadać z Mama na Skype, on bo musi zrobić coś do pracy albo sprawdzić koniecznie wyniki meczu i wkurzamy się oboje że to drugie zbyt długo okupuje sprzęt. Pomyślałam, że taki tablet byłby idealnym rozwiązaniem w takiej sytuacji. Poza tym można go wszędzie (dosłownie) ze sobą zabrać, jest lekki, zmieści się bez problemu nawet do małej torebki - uważam że to jest to czego tygryski potrzebują :)
Kolejną rzeczą - zabawką, która uważam jest super niezbędna i idealnie sprawdzi się w naszym zabieganym życiu to przenośna ładowarka do  telefonu.
Zródło: http://www.elektroda.pl
Przeglądając sklepy z tego typu akcesoriami aż rozbolała mnie głowa bo wybór tych ładowarek jest na prawdę gigantyczny! Możemy sobie sprezentować taką ładowarkę która będzie do nas najbardziej pasować ponieważ dostępne są w różnych kolorach, kształtach, a także maja różne pojemności baterii. Uważam, że ten kto to wymyślił powinien dostać nagrodę, bo przecież chyba nie tylko mnie zdarzyło się wyjść z domu z nienaładowanym telefonem bez dostępu do gniazdka do którego można podpiąć ładowarkę. A tak ładowareczka gotowa do użycia w torebce, dostępna w każdej chwili i gotowa do działania. Po prostu komfortowa sytuacja :)
A propos ładowarki w torebce - potrzebuję też torebki. Te które mam są albo za małe na co dzień albo tak zniszczone że już nie bardzo można bez wstydu wyjść z nimi z domu. Marzy mi się Michał Kors ale cena już mniej mi się marzy. A poza tym chyba nie mogłabym się zdecydować na jedną torebkę od niego. Podoba mi się większość a jedna ładniejsza od drugiej. Ech... ciężkie to życie ;)

9 komentarzy:

  1. Tablet to fajna rzecz. Umożliwia szybki dostęp do internetu. U nas jest jeden laptop i z tego samego powodu kupiłam tablet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie - tablet jest pomocny :)

      Usuń
    2. Ja jestem bardzo zadowolona. Oglądam na nim nawet seriale z ipla:) Ja mam takiego z androidem. Dałam za niego 400 zł Można czytać książki w pdf, słuchać muzyki, przechowywać zdjęcia. Fajna rzecz. Wrzucasz do torby i zawsze jest z Tobą:) A jak masz w telefonie internet z opcją udostępniania to możesz korzystać z tego internetu na tablecie.

      Usuń
  2. Też sie zastanawiam nad Korsem. Ale te które mi się podobają są jeszcze droższe:) A poza tym boje się, że jej coś zrobie. Moja teraźniejsza torebka ma farbę samochodową, po otarciu się o taksówkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe...no to niezle, co Ty robiłaś że az lakier z samochodu zdarłaś ? :D:D

      Usuń
  3. Ja nie jestem zwolenniczką wszystkich superowych, nowych telefonów.. I ostatnio właśnie taki dostałam od Dawida taty, bo mój się zepsuł.. Za cholere nie potrafię się przyzwyczaić. Dotyk jest dla ludzi opanowanych. Wkurza mnie, że wszystko się zacina.. Ale z drugiej strony te wszystkie aplikacje są takie fajne, niektóre rzeczywiscie ułatwiają życie. Więc dla mnie chyba najlepszą alternatywą byłby tablet i najzwyklejszy telefon .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety są plusy i minusy takich nowoczesnych urządzeń. Ale generalnie z perspektywy optymisty więcej plusów jest niż minusów :)

      Usuń
  4. Ja tablet wygrałam w konkursie ogólnopolskim i jakoś od czerwca sobie siedzi na szafce. Nawet futerału czasu kupić nie miałam, także tego:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... jak nie używasz to ja chetnie sie nim zaopiekuję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...