Obserwatorzy

poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Zmysłowo pachnący duet od Le Petit Marseillais #zmysłowyduet #ambasadorkalpm

Jakiś czas temu Portal Ambasadorek Le Petit Marseillais ogłosił, że poszukuje chętnych osób do kampanii ambasadorskiej żeli pod prysznic. Nie zastanawiając się długo zgłosiłam się z nadzieją że zostanę wybrana i tak też się stało. Bardzo się ucieszyłam kiedy otrzymałam maila potwierdzającego moje uczestnictwo w tej kampanii a szczęście było podwójne bo później cieszył się też mój mąż dla którego także produkt miał przyjść  w paczce :-) Świetny pomysł aby stworzyć taka kampanię dla par! Brawo za taką decyzję LPM! 
Kilka dni po otrzymaniu pozytywnej wiadomości do moich drzwi zapukał kurier i wręczył mi paczkę.  Niecierpliwie rozpakowywałam karton aż wreszcie moim oczom ukazało się to piękne pudełko. 


LPM zadbało o nas oboje  :-) W tym pięknym pudełku znalazłam dwa żele pod prysznic o których więcej za chwlkę napiszę a także list przewodni oraz książeczkę w której  znajdują się opisy produktów LPM oraz krótki przewodnik po zadaniach jakie Ambasadorka ma do wykonania w kampanii.

Paczka ambasadorska zawiera dwa nowe żele pod prysznic od Le Petit Marseillais.

"DLA NIEJ: Żel pod prysznic Le Petit Marseillais Granat. Owoc ten jest pełen niespodzianek i taki sam jest jego wymykający się jednoznacznym określeniom aromat. Subtelny lecz wyrazisty. Delikatny lecz twardy."

"DLA NIEGO: Żel pod prysznic Le Petit Marseillais Czerwona Pomarańcza i Szafran. Współgrają w nim dwie nuty, których natura jednocześnie przyciąga i zaskakuje. Musująco, orzeźwiająco i świeżo! "


Już po raz kolejny mam przyjemność być ambasadorką LPM i po raz kolejny jestem zachwycona tymi produktami. Szczerze mogę powiedzieć, że są to najpiękniej pachnące żele pod prysznic jakich używałam. Żel o zapachu ródziemnomorskiego Granatu pachnie tak jakbym miała w łazience pełno świeżych, soczystych granatów. Fantastycznie orzeźwia a jednocześnie relaksuje dzięki słodkim nutom zapachowym. Rewelacyjnie się pieni i nawilża  skórę. Zapach utrzymuje się na skórze dość długo, dzięki czemu można się przez długi czas cieszyć tym pięknym zpachem. Nie mogłam się oprzeć pokusie aby nie wypróbować na sobie także męskiego żelu i również ten zapach mnie zachwycił. Czerwona pomarańcza i Szafran - bardzo ekskluzywne połączenie. Ten zapach jest bardzo męski, niepokorny, lekko zadziorny i pikantny. Nigdy wcześniej nie miałam tak ogromnej przyjemności z używania męskich kosmetyków jak w tym przypadku. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...