Obserwatorzy

wtorek, 16 grudnia 2014

Filet z kurczaka faszerowany suszonymi pomidorami i fetą

Ostatnio przypadkiem w pracy koleżanka dała mi ten przepis i zainteresował mnie tylko dlatego że w lodówce od dłuższego czasu mam słoik suszonych pomidorów i zero pomysłów w głowie na ich wykorzystanie. Tak więc stwierdziłam że teraz nadszedł ich czas :)

Przepis był banalnie prosty: 

Składniki:
- 1 podwójna pierś z kurczaka
- suszone pomidory
- ser feta
- tymianek, sól, pieprz (inne przyprawy do smaku jeśli macie ochotę)

No i cóż, pierś należy umyć, osuszyć ręcznikiem, usunąć wszystkie żyłki i kostki. Nacinamy filety tak aby zrobić w nich kieszonki w które włożymy farsz. A farsz to po prosty posiekane suszone pomidory i pokrojony w kosteczkę ser feta wymieszane ze sobą. Kiedy już farsz znajdzie sie w środku ja używam wykałaczek aby połączyć brzegi kieszonki. Nacieram tymiankiem, sola , pieprzem aby było smaczniej i ja jeszcze polałam całość odrobinę po wierzchu oliwą z oliwek z dodatkiem chili - tak dla ostrości :)
Żeby był też jakiś dodatek do tego mięska, pokroiłam w małe kawałki ziemniaki, posypałam przyprawami, polałam oliwą z oliwek ale tym razem z dodatkiem czosnku i wszystko razem włożyłam do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na około godzinkę. Można tez jakieś warzywa na patelnie albo po prostu brokuł  z wody podać do tego i też myślę że będzie fajnie pasowało.
Smakuje pysznie, pachnie cudownie - niebo w gębie :) Polecam dla wszystkich którzy lubią takie połączenia smaków lub dla tych którzy mają dość tradycyjnego kurczaka :)
SMACZNEGO :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...