Obserwatorzy

sobota, 1 września 2012

...

W weekend większość z nas odpoczywa, ja też miałam takie plany, po remoncie przydałby mi się dzień lenia... Ale jak niektórzy mówią plany są po to żeby je z mieniać. Moje też się zmieniły. Od wczoraj jestem u mojej Mamy. W sumie to z konieczności a nie dla przyjemności. Mama dostała zaproszenie na wesele więc przyjechałam posiedzieć z Babcią która boi się sama w nocy zostać ze względu na swoją chorobę a także na wiek itp itd... Tak więc dotrzymuję jej towarzystwa. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych problemów bo Babcia ma różne swoje przyzwyczajenia, z wiekiem też różne dziwne rzeczy jej do głowy przychodzą więc mam nadzieję że ta noc będzie spokojna.  W telewizji jak na sobotni wieczór nie znalazłam nic interesującego - porażka, będę musiała się zadowolić książką i internetem... 

13 komentarzy:

  1. Może na internecie coś obejrzysz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wczoraj książka królowała jednak :) Tak królowała że ją skończyłam czytać :)

      Usuń
  2. ee książeczka i do łóżka ;)) - najlepszy na świecie relaks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, tak też zrobiłam... książka skończona, dziś biorę się za następną :)

      Usuń
  3. Wiolu, dobra wnusia z Ciebie:) Pamiętam Twoje perypetie z Babcią w trakcie pobytu w sanatorium:) Na pewno wtedy było bardziej srogo... Należy Ci się publiczna pochwała za wnusine serce:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wtedy to był hardcore w porównaniu z wczorajszym wieczorem :)) A tak na marginesie to bardzo mi miło że pamietasz co się u mnie dzieje :)) A z tymi pochwałami to może lepiej nie przesadzajmy :)) Buziaki

      Usuń
  4. miłego, spokojnego wieczoru! książka plus internet to całkiem fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :)

      Usuń
  5. Mam nadzieję, ze mimo wszystko spędziłaś miły wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, było miło i przeniosłam sie w świat swoich książkowych bohaterów :)

      Usuń
  6. Mam nadzieje Wiolu że obyło się bez niespodzianek, i miło spędziłaś wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, ze weekend się ci udał mimo wszystko:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...