Obserwatorzy

piątek, 2 grudnia 2011

Ciąg uroczystości rodzinnych...

No i zaczyna się... :) Wielkimi krokami nadeszły i nadejdą długo oczekiwane przez zainteresowanych uroczystości. Bardzo lubię początek grudnia gdyż zaczyna się bardzo uroczyście i rodzinnie :) A mianowicie mamy kilku grudniowych solenizantów w rodzinie :) Chcąc wymienić wszystkich po kolei zacząć można od pierwszego dnia miesiąca. Więc:
1 grudnia - urodzinki mojego Chrześniaka :)
4 grudnia - imieniny mojej Babci
5 grudnia - urodziny mojego Męża
6 grudnia - Mikołajki
7 grudnia - imieniny mojego Męża
Tak więc praktycznie dzień za dniem impreza :))
No ale niestety mój mąż nie jest zadowolony z tego powodu że dzień po dniu ma swoje święta :) Ale już ja się postaram o to żeby dostał 3 osobne prezenty nawet jeżeli miałyby to być jakieś drobiazgi :) No i właśnie... dziś już piątek a ja nie mam  nawet pomysłu na to co ewentualnie mogłoby być prezentem dla mojego M. Pracowity weekend przede mna.
A od wczoraj zagościły w moim mieszkanku wreszcie ozdoby świąteczne :) Obiecałam sobie że wytrzymam do 1-go grudnia i wytrzymałam :) Było ciężko bo korciło mnie strasznie żeby rozłożyć już te wszystkie bałwanki , mikołajki i aniołki ale wczoraj mogłam zrobić to z prawdziwą satysfakcją :)) A oto mała próbka tego co przypomina mi o tym że "coraz bliżej święta" :))
 Na komodzie dwa mikołajki w towarzystwie złotej choinki :))
 A obok druga choinka, tym razem zielona i pachnąca. Dostałam ją w zeszłym roku a do dziś pięknie pachnie lasem... :) Super.
 Są też świeczki, świeczniki , moja ukochana latarenka z Ikei i świecący aniołek :)) Mój ulubiony :)
 Na kanapie pojawił się czerwony kocyk żeby w pupę cieplej było i dwie poduszeczki z motywem świątecznym :)
W kuchni też towarzyszy mi mały Mikołajek :)
Na razie tyle :) Reszta po weekendzie :) A weekend oczywiście u Mamy i Babci na imieninkowej imprezie :))

6 komentarzy:

  1. fajne ozdoby świąteczne :) ja jakoś nie czuję tych świąt ... ;>
    obserwujemy?: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też wstrzymywałam wszystkie swoje świąteczne projekty do 1 grudnia, ale się udało!
    Dziękuję za udział w candy, mężowi życzę dziś wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. it-inspires-me ja w tym roku czuję święta i to jakoś tak wyjatkowo :)


    Asiu dziękuję w imieniu Męża za życzenia :))

    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się jeszcze wstrzymywałam z ozdobami, ale już postanowiłam - jutro stroje pokój! :D I może też umieszczę swoje dekoracje na blogu... no pomyślę :P Ozdoby świetne, uwielbiam takie gadżety! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Marciamadness - Koniecznie zamieść na blogu swoje pomysły na dekoracje :) chętnie zobaczę i może mnie coś zainspiruje :)

    Kasia - Latarenka z Ikei :) Polecam, daje piękny efekt wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...