Obserwatorzy

wtorek, 16 sierpnia 2016

Jestem, żyje, nie mam czasu :-)

Ciagle w biegu, ciągle niewyspana, ciągle bałagan, ciągle kupa prasowania, ciągle nieumyte podłogi, ciągle odgrzewany obiad, ciągle 3-minutowe prysznice, ciągle brak czasu na wszystko... Często mnie to irytuje, czasem wkurza, niekiedy wprowadza w stan prawie depresyjny i... przypominam sobie dlaczego tak jest i od razu uśmiech na twarzy. 

4-go maja o 9:02 przez CC urodził się nasz Syn , 3140g, 52 cm, 10/10 Apgar. 


Od tego czasu minęły ponad 3 miesiące, działo się ogromnie dużo, były wzloty i upadki, lepsze i gorsze dni, totalny brak czasu aby zająć się blogiem. Chciałabym tyyyle napisać, opisać to wszystko co się działo ze mną, z Małym, z całą naszą trójką, chciałabym to zapisać żeby zatrzymać na zawsze te wspomnienia, żeby kiedyś usiąść przed monitorem i móc powspominać ten czas ze szczegółami. Wiele już pewnie mi umknęło ale mam nadzieję że to co zostało w głowie przeleję na karty bloga w najbliższym czasie.  Maluszek z dnia na dzień się zmienia, rośnie szybko, zdobywa nowe umiejętności i jest ogromną pociechą dla nas wszystkich. Babcie są zakochane w nim po uszy. My jeszcze bardziej :)


 

6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że Wam się udało i jesteście już we trójkę. Było mi przykro, gdy przeżywałaś wszystkie niepowodzenia - teraz będzie wreszcie już tylko dobrze. Śle uściski znad morza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu kochana, hurrra!
    Zaglądałam tu często i niepokoiłam się, czy wszystko dobrze. Aż tu dziś nowina. Tak się cieszę! Chłopak, jak się patrzy! Jeszcze raz hurrra! Napisz, jak ma na imię!
    Ze wszystkim dasz radę, choć wiadomo, że taki Przybysz to nie lada wyzwanie dla wszystkich odpowiedzialnych rodziców. Zapisuj, co możesz z okresu niemowlęctwa, bo mimo trudu i zmęczenia, nie da się go porównać z niczym innym. Ściskam Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i buziaki dla maluszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki slodki maluszek! Gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji, więc gratuluję! :)

    Wracam po długiej przerwie, będzie mi miło jeśli znajdziesz czasami chwilkę i nadal będziesz mnie odwiedzać :)
    https://wszystkoo-ma-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, gratuluję i rozumiem. Też nie mam czasu ale praca pochłania każdą wolną chwilę.
    Powodzenia i dużo cierpliwości, spokoju i luzu. Cieszcie się każdą chwilą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...